Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Lavand. Am aparut prima oara acum 2500 de ani si de atunci calatoresc peste tot in lume. Egiptenii imi cereau sfatul cand venea vorba de mumificare si am participat la intalnirea dintre Cleopatra si Julius Caesar. Imi place sa ma rasfat, imi place sa ascult natura si imi place sa invat de la ea sa ma relaxez. Sunt un rasfatat. Dar nu cred ca e ceva rau in a fi rasfatat. Zilele trecute ma rasfatam intr-o ploaie de soare cand vantul mi-a soptit – “Nu crezi ca ar fi cazul sa fim si noi on-line?”. Pentru ca aici nu calatorisem pana atunci am inceput sa imi fac costumul, cu putin ajutor din natura, recunosc, si iata-ma! Ma bucur sa va cunosc si va invit la un dialog despre rasfat in care noi suntem cei rasfatati.

Faceți căutări pe acest blog

luni, 29 noiembrie 2010

Astazi am cunoscut o nuca

Astazi am aflat ceva nou. Culmea, am aflat de la o nuca.
Vorbeam cu prietena mea Luminita despre faptul ca am ajuns sa am o varsta. Si, de la o varsta, incep sa se vada unele semne ca poate ar trebui sa am mai multa grija de mine, doar ma laud ca sunt rasfatat. Si iata ca dialogul nostru molcom despre cum sa imi intaresc firele de par (am uitat sa va spun – sunt si un pic cochet) este intrerupt de o exclamatie “Stiu! Eu Stiu!”.
Era o nuca. Nu stim de unde a aparut dar era tare simpatica. Ne-a dat foarte multe sfaturi si m-am gandit sa va povestesc si voua despre uleiul de nuca. Este una din cartile mele preferate acum.
Mai putin cunoscut, uleiul de nuca este un leac foarte bun impotriva caderii parului. Poate fi folosit atat ca tonic regenerant capilar cat si pentru ingrijirea parului sanatos. Eu m-am hotarat sa il incerc, mai ales ca acum am o noua prietena.
Prietena mea, Nuca

Dar va las acum sa va rasfatati cu vise frumoase!

2 comentarii:

  1. Foarte draguta povestea! Stiam de uleiul de nuca. Bunicul meu il folosea. Dar, trebuie subliniat ca, asa cum e cu toate lucrurile in lumea asta, masura si perseveranta sunt ingrediente care trebuie sa mearga mana in mana cu un produs de calitate... :) Astept ne nerabdare urmatoarele povestiri. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut atunci cand povestile devin si realitate, nu? Lavand iubeste povestile mai ales cele care au si sfaturi :) Rabdarea si perseverenta sunt intr-adevar ingredientele secrete ale unei retete de viata. Te asteptam cu drag si la alte povestiri.

    RăspundețiȘtergere