Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Lavand. Am aparut prima oara acum 2500 de ani si de atunci calatoresc peste tot in lume. Egiptenii imi cereau sfatul cand venea vorba de mumificare si am participat la intalnirea dintre Cleopatra si Julius Caesar. Imi place sa ma rasfat, imi place sa ascult natura si imi place sa invat de la ea sa ma relaxez. Sunt un rasfatat. Dar nu cred ca e ceva rau in a fi rasfatat. Zilele trecute ma rasfatam intr-o ploaie de soare cand vantul mi-a soptit – “Nu crezi ca ar fi cazul sa fim si noi on-line?”. Pentru ca aici nu calatorisem pana atunci am inceput sa imi fac costumul, cu putin ajutor din natura, recunosc, si iata-ma! Ma bucur sa va cunosc si va invit la un dialog despre rasfat in care noi suntem cei rasfatati.

Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 decembrie 2010

Bradul

Pentru că vin sărbătorile și fulgi de nea ne bat în geam am să va prezint un prieten pe care îl știm cu totii. Bradul ne lasă să îl impodobim și poartă cu el magia Moșului ce se oprește în Ajun încărcat cu daruri. Prietenul nostru însă ne poate sări în ajutor cu multe alte secrete.
Știați că uleiul de brad volatil are proprietăți antiinflamatoare și cicatrizante? Ei bine pe langă toate acestea vă puteți bucura de aroma acelor de brad chiar în mijlocul casei.
Știați că petrecerea a cel puțin 30 de minute într-o pădure de brad grăbeste vindecarea în caz de bronsite, astm, hipertesiune sau astenie. Și în plus vă puteți răsfăța în voie? Ador plimbările în pădurile de brad, atunci îmi aud gândurile și adun rezerve pentru cotidian.
Știați că masarea tâmplelor cu câteva picături de ulei de brad pot conduce la un somn mai bun? De răsfățati?
Prietenul nostru are o poveste legată de istoria creștinismului. Se povestește că acum aproape 1000 de ani, pe vremea când Sfântul Boniface convertea poporul germanic la creștinism, acesta a dat peste un grup de păgâni ce venerau stejarul. Sfântul Boniface a tăiat copacul și se spune că din trunchiul stejarului a răsărit un fir de brad. Abia începând cu secolul 16 bradul a început să fie împodobit cu ocazia Crăciunului.
Somn ușor pe cărările pădurii de brazi!

2 comentarii:

  1. Asa de mult imi plac descrierile produselor din magazin. E nemaipomenit cum imi pot pune la punct cultura generala in cateva minute.

    Felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos si speram sa le citesti cu drag asa cum le scriem si noi :)

    RăspundețiȘtergere