Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Lavand. Am aparut prima oara acum 2500 de ani si de atunci calatoresc peste tot in lume. Egiptenii imi cereau sfatul cand venea vorba de mumificare si am participat la intalnirea dintre Cleopatra si Julius Caesar. Imi place sa ma rasfat, imi place sa ascult natura si imi place sa invat de la ea sa ma relaxez. Sunt un rasfatat. Dar nu cred ca e ceva rau in a fi rasfatat. Zilele trecute ma rasfatam intr-o ploaie de soare cand vantul mi-a soptit – “Nu crezi ca ar fi cazul sa fim si noi on-line?”. Pentru ca aici nu calatorisem pana atunci am inceput sa imi fac costumul, cu putin ajutor din natura, recunosc, si iata-ma! Ma bucur sa va cunosc si va invit la un dialog despre rasfat in care noi suntem cei rasfatati.

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 5 decembrie 2010

Puțină Lămâie........

În week-end m-am plimbat pe alei cu zăpadă și am privit copacii. Ningea cu fulgi mari si priveam prin perdeaua albă la pomii zgribuliți sub noile veștminte. Se mai zărea câte un vârf pribeag uitat parcă de pictor pe pânza cerului, un pic ursuz de altfel. Îmi venea să aștern cu pana pe hârtie amintiri..De undeva a plutit spre mine o aromă revigorantă de lămâi …Ah, vechiul meu prieten.

În istorie a fost crescut de regi și se crede că este originar din regiunea Kashmir-ului. Romanii creșteau lămâiul în sere iar arabii și spaniolii obișnuiau sa îl planteze de-a lungul rutelor de călătorie pentru a îi apăra de scorbut.

Unul din copii săi, uleiul de lămâi a început să capete din ce în ce mai multă trecere la case mari. Recunoscut pentru proprietățile sale curative în tratarea infecțiilor, astmului, insomniei, tulburări ale epidermei și oboselii, uleiul de lămâi rămâne o alegere naturală pentru un răsfățat ca mine. În seara aceasta voi încerca câteva picături pentru un somn bun, de răsfățat…
Iată câteva sfaturi simple de la bătrânul meu prieten:
-          Pentru creșterea imunității organismului încercați una sau două picături într-o cană cu apă caldă. Repetați pe toată durata răcelii.
-          Pentru un ten mai luminos picurați câteva picături pe zonele cu acnee. Uleiul vă va ajuta atât prin controlarea nivelului de sebum cât și prin îmbunătățirea circulației. Tenul tău va fi mai luminos.
Ne auzim mâine și să aveți un somn ușor....

2 comentarii:

  1. zeama de la o lamaie aplicata direct pe scalp inainte cu 30 min inainte de baie ne scapa de matreata

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant, adevarul este ca natura este un izvor nesfarsit de retete.

    RăspundețiȘtergere