Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Lavand. Am aparut prima oara acum 2500 de ani si de atunci calatoresc peste tot in lume. Egiptenii imi cereau sfatul cand venea vorba de mumificare si am participat la intalnirea dintre Cleopatra si Julius Caesar. Imi place sa ma rasfat, imi place sa ascult natura si imi place sa invat de la ea sa ma relaxez. Sunt un rasfatat. Dar nu cred ca e ceva rau in a fi rasfatat. Zilele trecute ma rasfatam intr-o ploaie de soare cand vantul mi-a soptit – “Nu crezi ca ar fi cazul sa fim si noi on-line?”. Pentru ca aici nu calatorisem pana atunci am inceput sa imi fac costumul, cu putin ajutor din natura, recunosc, si iata-ma! Ma bucur sa va cunosc si va invit la un dialog despre rasfat in care noi suntem cei rasfatati.

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 6 februarie 2011

Magia Verde


In sfarsit e soare, si parca, parca, asa vreau sa sper, vremea geroasa a trecut....Asa intr-o zi cu soare ca aceasta mi-am propus sa va povestesc despre ' magia verde' sampon solid, o comoara pentru parul meu. E 100% natural si are ca ingrediente: infuzie concentrata de rozmarin si cimbru, extract uleios de cimbru si rozmarin, uleiuri saponificate de masline, ricin, cocos, germeni de grau, migdale, palmier,argila verde si ulei esential de rozmarin.


'Magia verde' are rolul, prin intermediul ingredientelor sale naturale,de  regenerare a parului, combate caderea lui si in plus, confera volum parului.

Il gasiti pe rafturile Lavand, din Calea Mosilor nr 84.

Un alt sampon ce combate caderea parului e samponul Prevention  cu petrol Petrol Hahn. El tonifica pielea capului,combate caderea parului,revitalizeaza si reda elasticitatea firelor de par Este un sampon cu extracte naturale , care se poate folosi frecvent .Noua formula a produsului contine de 2 ori mai mult Trichodyn, realizare proprie exclusiva, al carei efect favorizeaza cresterea fibrei capilare si constituie un tratament eficace impotriva caderii parului Pro-vitamina B5 asociata cu uleiul esential de cimbru, curata si revigoreaza pielea capului In plus, actionand asupra radacinii, revitalizeaza parul, dandu-i forta si elasticitate.

Uleiul de ricin, cel de la Solaris la 30ml este preferatul meu, masat atat la radacina firului de par, cat si aplicat numai pe varfuri cu rol de masca hidratanta, face minuni in regenerarea capilara si previne caderea parului.Acesta asociat cu uleiul de masline formeaza o masca ideala pentru persoanele cu par casat , cu varfurile firelor de par deteriorate , hranesc parul si ii redau vitalitate si luciu.

Pentru cele care isi doresc gene mai lungi, salvarea este tot uleiul de ricin. Se aplica pe gene in fiecare seara inainte de culcare, iar a doua zi de dimineata se spala cu grjia fata. Dupa circa o luna, vom remarca rezultatele uimitoare. Metoda este testata si o puteti aplica cu incredere.
Daca aveti probleme cu sprancenele si vi se pare ca acestea sunt cam razlete, raspunsul este tot uleiul de ricin.Uleiul de ricin ne va ajuta in maxim o luna sa capatam sprancene mai netede si mai egale. 

Si daca inca nu v-am convins iata cateva preparate moderne:

Ulei ricin Solaris 30m
Ulei volatil  cimbru 10ml Solaris
Ulei volatil rozmarin 10ml Solaris
Sampon Prevention Petrol Hahn
Sampon solid  Magia verde

Pe curand rasfatatilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu