Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Lavand. Am aparut prima oara acum 2500 de ani si de atunci calatoresc peste tot in lume. Egiptenii imi cereau sfatul cand venea vorba de mumificare si am participat la intalnirea dintre Cleopatra si Julius Caesar. Imi place sa ma rasfat, imi place sa ascult natura si imi place sa invat de la ea sa ma relaxez. Sunt un rasfatat. Dar nu cred ca e ceva rau in a fi rasfatat. Zilele trecute ma rasfatam intr-o ploaie de soare cand vantul mi-a soptit – “Nu crezi ca ar fi cazul sa fim si noi on-line?”. Pentru ca aici nu calatorisem pana atunci am inceput sa imi fac costumul, cu putin ajutor din natura, recunosc, si iata-ma! Ma bucur sa va cunosc si va invit la un dialog despre rasfat in care noi suntem cei rasfatati.

Faceți căutări pe acest blog

luni, 21 februarie 2011

Oboseala Cronica si Astenie?


Buna dimineata rasfatatilor!

Astazi, in asteptarea primaverii, in asteptarea celor cativa bobocei de flori albastre si frunzulite verzi pe tulpina mea uscata de atatia fulgi de zapada care nu mai contenesc sa cada, m-am hotarat sa va dau cateva sfaturi cu produse naturale gata, gata sa va scoata din letargie sau oboseala cronica!

Cand ai parte de o perioada aglomerata, stresanta, dormi putin si muncesti mult e absolut normal sa te simti obosit/a.La fel daca ai suferit o boala cronica sau o depresie.

Evita consumul redus de lichide, o dieta bogata in proteine de origine animala, mesele la ore diferite, somnul insuficient, efortul intelectual excesiv si lipsa exercitiilor fizice, pentru ca toate acestea pot duce la sindromul oboselii cronice!

Iata cateva remedii pe care le gasesti cu usurinta pe rafturile Lavand:

Ceaiul verde este un excelent antioxidant si energizant.Distruge radicalii liberi care pe langa faptul ca duc la imbatranire prematura sunt vinovati de multe afectiuni in organism.
Am o sugestie! Incearca sa inlocuiesti cafeaua cu ceaiul verde pentru o perioada si vezi cum te simti!

Salvia e indicata pentru tratamentul asteniei, oboselii intelectuale, dar si e cea mai utilizata  in tratamentul simptomelor neplacuite ale menopauzei! aviz amatoarelor!

Scortisoara este un condiment cu proprietati tonice, energizante , care ajuta si la circulatia sangelui.

Iata un alt remediu din natura: coacazele negre sub forma de sirop, ceai sau capsule tonifica si intaresc sistemul imunitar!

Dar vai! fulgii de zapada nu mai contenesc sa cada iar eu trebuie sa infrunt traficul aglomerat , asa ca revin maine cu noi sfaturi privind oboseala si astenia fizica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu