Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Lavand. Am aparut prima oara acum 2500 de ani si de atunci calatoresc peste tot in lume. Egiptenii imi cereau sfatul cand venea vorba de mumificare si am participat la intalnirea dintre Cleopatra si Julius Caesar. Imi place sa ma rasfat, imi place sa ascult natura si imi place sa invat de la ea sa ma relaxez. Sunt un rasfatat. Dar nu cred ca e ceva rau in a fi rasfatat. Zilele trecute ma rasfatam intr-o ploaie de soare cand vantul mi-a soptit – “Nu crezi ca ar fi cazul sa fim si noi on-line?”. Pentru ca aici nu calatorisem pana atunci am inceput sa imi fac costumul, cu putin ajutor din natura, recunosc, si iata-ma! Ma bucur sa va cunosc si va invit la un dialog despre rasfat in care noi suntem cei rasfatati.

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 27 februarie 2011

Oboseala Cronica si Astenie? (II)

V-am promis dragii mei ca revin cu noi sfaturi despre cum sa combatem oboseala cronica si astenia, ca doar  vine primavara ,nu? Si stim cu totii ca primavara debuteaza cu astenie psihica si fizica !

Tinctura de busuioc  stimuleaza sistemul imunitar si alunga oboseala.Ia cate o lingurita de tinctura de  3-4 ori pe zi in perioadele solicitante.

Macesele revitalizeaza si previn instalarea oboselii.In biblioteca Lavand le vei gasi sub forma de  capsule, sirop delicios din macese presate la rece si sub forma de infuzie fie la pliculete, fie vrac.

O cura de 2-3 saptamani cu ceai de catina functioneaza ca un tonic rapid.

Ginsengul e cunoscut drept un tonic general, el sporeste forta fizica si psihica,stimuleaza activitatea cerebral , vindeca anemia, insomniile,oboseala si tulburarile de circulatie sanguine,Il gasesti la Lavand sub forma de extract, capsule sau tablet.

Angelica numita si iarba ingerilor,a fost cultivata in gradina manastirilor din vechime e considerate a fi o planta miraculoasa.Trateaza astenia, oboseala intelectuala, depresia si bolile gastrice .Se consuma 2-3 ceaiuri pe zi inainte de mese.

Pentru o primavara cu energie! Incerca-le!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu