Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Lavand. Am aparut prima oara acum 2500 de ani si de atunci calatoresc peste tot in lume. Egiptenii imi cereau sfatul cand venea vorba de mumificare si am participat la intalnirea dintre Cleopatra si Julius Caesar. Imi place sa ma rasfat, imi place sa ascult natura si imi place sa invat de la ea sa ma relaxez. Sunt un rasfatat. Dar nu cred ca e ceva rau in a fi rasfatat. Zilele trecute ma rasfatam intr-o ploaie de soare cand vantul mi-a soptit – “Nu crezi ca ar fi cazul sa fim si noi on-line?”. Pentru ca aici nu calatorisem pana atunci am inceput sa imi fac costumul, cu putin ajutor din natura, recunosc, si iata-ma! Ma bucur sa va cunosc si va invit la un dialog despre rasfat in care noi suntem cei rasfatati.

Faceți căutări pe acest blog

joi, 27 ianuarie 2011

Ai o migrenă?


Câți dintre noi nu am avut parte de câte o migrenă cumplită și sâcâitoare care nu ne-a dat pace ore bune sau chiar zile?

Câți dintre noi nu am încercat o sumedenie de medicamente care mai de care cu prospecte care nu se mai sfarseau si aveau  o multitudine  de contraindicatii?

Am o veste extraordinară, astăzi, ca și acum câteva secole, ne putem trata migrenele direct din biblioteca mare și vastă a naturii, biblioteca plină cu cărti( stiti despre ce vorbesc, nu?) aduse in casele noastre prin intemediul Lavand .

La Lavand găsești pe lângă sfaturi de sănătate și wellness și remediul pentru o migrenă îngrozitoare!!!!

Mă gândesc la: 

Tinctură de lavandă diluată 20 picături într-un pahar cu  apă plată de 2 ori pe zi promite să te scape de  migrene , cefalee și mai ales este considerată în stres  printre cele mai eficiente remedii.
Tinctură lavandă 8.7 ron
Uleiul volatil de lavandă este preparatul cel mai puternic din lavandă, care picurat de 3 ori pe zi pe un cub de zahăr, sau amestecat cu miere are efect garantat.
Ulei volatil de lavandă 9.6 ron 10ml sau
Ulei lavandă pentru odorizarea camerei 5 ron 10ml.

Lavand recomandă și masarea tâmplelor cu ulei volatil de lavandă, sau ce ziceți de o baie cu 5-10 picături de ulei esențial de lavandă însoțite de un săpun natural făcut manual îmbogățit cu ulei de lavandă.
Infuziile de iasomie,mentă, levănțică ,aproximativ 3 căni pe zi, fac minuni, garantat.

În biblioteca Lavand veți mai găsi capsule Migrenostop cu un conținut de iarba fetei și roiniță care previn crizele migrenoase și determină scăderea în intensitate și frecvență  a acestora; (7.12 ron-25 capsule)

Capsule Antalgin ce contin ghiara diavolului si scoarta de salcie cu rol in reducerea cefaleelor, a durerilor dentare si articulare;(7.12 ron-25capsule)

Algoherb capsule conține extract uscat de scoarță de salcie.(21 ron-60cpasule).


Ceaiurile de valeriană,salcâm și tei, îndulcite cu miere și cu o felie de lămâie, pe lângă faptul că au rolul de a stopa migrenele, vă vor relaxa și calma pe perioada întregii zile.

Calciu,Magneziu, Zinc (14.26 ron) pe lângă faptul că are efect de stopare și prevenire a cefaleelor menține sănătatea pielii, unghiilor și părului. 

În biblioteca Lavand găsiți însă mult mai multe ‘cărți’, așa că, vă așteptăm în Calea Mosilor nr 84 să povestim…despre migrene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu