Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Lavand. Am aparut prima oara acum 2500 de ani si de atunci calatoresc peste tot in lume. Egiptenii imi cereau sfatul cand venea vorba de mumificare si am participat la intalnirea dintre Cleopatra si Julius Caesar. Imi place sa ma rasfat, imi place sa ascult natura si imi place sa invat de la ea sa ma relaxez. Sunt un rasfatat. Dar nu cred ca e ceva rau in a fi rasfatat. Zilele trecute ma rasfatam intr-o ploaie de soare cand vantul mi-a soptit – “Nu crezi ca ar fi cazul sa fim si noi on-line?”. Pentru ca aici nu calatorisem pana atunci am inceput sa imi fac costumul, cu putin ajutor din natura, recunosc, si iata-ma! Ma bucur sa va cunosc si va invit la un dialog despre rasfat in care noi suntem cei rasfatati.

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 9 ianuarie 2011

O poveste despre o inimă perfectă

Se povestește ca într-o zi un tânăr a început să spună tuturor că are o inimă perfectă. Toată lumea s-a adunat să îl vadă pe cel care se lăuda cu o inimă perfectă. Într-adevăr nu se putea regăsi nici o denivelare, nici o abatere de la perfecțiune. Toți erau cuprinși de admirație când a apărut un bătrân care molcom l-a întrebat pe tânăr de ce nu și inima sa era perfectă.
Tânărul a început examinarea inimii bătrânului. Bătea puternic dar se puteau observa foarte multe cicatrici, foarte multe părți lipsă, foarte multe bucăți ce inlocuiau părțile lipsă dar nu se potriveau perfect dând naștere unor denivelări. Nimeni nu putea înțelege de ce bătrânul avea îndrăzneala să se laude cu o inimă perfectă.
Și atunci bătrânul a rostit următoarele cuvinte: Într-adevăr inima acestui tânăr arată perfect în timp ce a mea este plină de lacrimi și de cicatrici dar nu aș face niciodată schimb cu el. Fiecare cicatrice este semnul iubirii pe care am dat-o cuiva, fiecare bucată ce nu se potrivește este semnul iubirii pe care am primit-o. Câteodată am oferit iubire și nu am primit nimic în schimb și de aceea părțile lipsă. Însă să oferim iubire este un joc al hazardului. Chiar dacă bucățile lipsă dor îmi aduc aminte de iubirea pe care le-am împărtășit-o și poate într-o zi îmi vor răspunde și ei.
O poveste frumoasă care deschide cartea despre sănătatea inimii. Pentru că există în ea capitole ce ne pot ajuta să prevenim anumite boli cardiace sau să îi acordăm inimii noastre importanța și răsfățul pentru a ne permite să ne bucurăm de viață. Ca niște răsfățați.

Un comentariu: